tisdag 26 januari 2010

produktiv

Idag har jag bestämt mig att jag ska vara lite produktiv!! Det känns som om det var jättelängesen som jag var det. Om man har 2 klängapor runt sig hela dagen så är det inte så mkt man hinner med faktiskt. Men idag, idag ska jag se till att dom kaklar i badrummet, ska ladda över lite bilder från min mob till datorn som jag inte har gjort på jättelänge heller... Ska även ner till bvc med min lilla plutt. Det var lite mer än 1 månad sedan jag var där. Ska bli riktigt roligt att se hur mkt han har gått upp och vuxit.
Men annars utöver denna enorma produktiviteten så ska jag nog inte göra så mkt mer =) Eller jooo, jag ska ju faktiskt träna ikväll!!! Som jag har sett fram emot denna kväll!! Jag älskar att träna på friskis och har laddat hur mkt som helst inför ikväll!! =)
Bella ligger fortfarande och sover, Linus ligger här i soffan och pratar lite. Han har lagt till med en sån skön stil... Sitter ibland i vagnen med fötterna på bygeln och gungar lite fram o tillbaka.
De sista nätterna har jag drömt mycket och väldigt detaljerat! Undrar varför det skiljer sig så mkt hur man drömmer. Vissa dagar drömmer man ju inte alls!
Inatt drömde jag att jag var i Vaxholm. Det var en fest i närheten av rådhuset. Det var en kille som "jagade" mig fast på ett trevligt sätt. Han hade blivit tipsad av Vivi, min kompis, vart jag var. När jag sprang förbi henne vid hotellhörnan hade hon gömt sig emellan några plankor vid kabyssens hörna =) Hon bad mig att inte avslöja för denna killen att hon var där. Sagt och gjort, jag gick vidare. Längs med Hamngatan hade dom slitit upp alla trottoarer och hade börjat med stambyte på hela gatan. Där i bankomatkön träffade jag Robert S, en gammal klasskompis... Under tiden som vi stod o pratade så vaknade jag naturligtvis till =( ......
Igår drömde jag om att jag, Robban och pappa var på väg ner till landet. På vägen stannade vi vid en liten kiosk. När vi var framme vid kassan får R för sig att råna kiosken och kräver att få pengarna. JAg säger till honom att dom har kameror och att han kommer att bli avslöjad. Då gör han lite grimaser för att inte bli igenkänd.
Dagen efter köper vi aftonbladet där det i mittuppslaget är en bild på mig som har handen för halva ansiktet, Robban som gör en riktig muppgrimas och pappa som står och försöker se lite cool ut (som vanligt)... Men det var bara R som försökte råna... =)
Hahaha, inte konstigt att man är lite knäpp med såna drömmar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar