lördag 30 januari 2010

Jaaaa!!!

Idag är vårt badrum nästan mer eller mindre färdigt. Det är bara smådetaljer kvar!! Sååå skönt! Bella sprang runt naken i badrummet när vi monterade ihop badkaret och bara väntade på att få hoppa i! Jag blev så förvånad när vi monterade ihop det och såg att fronten var svart... Hmmm, inte alls som jag hade beställt. Inte vad jag kommer ihåg iaf =) Men det gjorde INGENTING!!! Det blev skitsnyggt!!
Tappade upp massa vatten och hoppade i jag och Bella. Det var första gången hon badade i badkar! =) Hon satt och skvätte som en toka och var helt lyrisk och i extas!!! Satt o badade i säkert 20 minuter... Med tanke på att det var dags för henne att sova så var det länge =) Efter att Robban tog henne låg jag kvar i badet. Det var sååå längesen som jag badade. Och jag o Robban som sa att vi skulle fira att det var klart med att bada tillsammans o skåla i lite champagne ;-) Inte för att det hade varit så mkt plats för oss båda men tanken var fin... =)
Efter att jag och Bella hade badat så var det dags för Robbans tur. Nästan han som gått och längtat mest!
Lagom till han skulle bada hade han satt in dimmer och hade halvdämpat ljus, FUSK!!! =) Dessutom en wiskey i hand... Lilla Linus fick också bada, med sin pappa.... Som han låg o sprattlade i vattnet!! Den lilla tjorven älskar verkligen att bada.
Får se om det blir ett bad till i morgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar