torsdag 12 augusti 2010

Virrvarr

morgonen började så bra. Jag vet att jag har lite damp eller så men morgontimmarna är guld värda då jag oftast hinner göra det jag vill/behöver. Som i morse, innan klockan var 9 hade jag hunnit ge Limpan välling, baka 2 kladdkakor, dammsuga hela nedervåningen, tömt o fyllt diskmaskinen samt tvättat 2 maskiner tvätt. Kändes helt ok, strålande humör. Men det kunde man glömma efter 15 min sällskap av den andra hälften. Tänker inte gå in i detalj på vad d gällde men så banalt att jag blev helt ställd över att man kan bli så sur o grinig över det.

Men nu har det varit så mkt den sista tiden, dels tjafs men även mkt att göra. Jag orkar inte mer känns d som. Jag får inte prata med ngn om jag har problem med ngt för då får jag höra att jag bara går o snackar skit. Får inte skriva här för då är jag alldeles för utlämnande... Jag vet inte vilket ben jag ska stå på då jag inte får var mig själv gällande detta...

HATAR dessa självömkande dagarna!! Vill vara den där starka som aldrig bryter ihop! Jaja, ni som läser min blogg kan egentligen bortse från detta inlägg då jag mesg kände för agt bli av med lite skit o självömkan!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar