måndag 23 augusti 2010

HLR

Idag var jag på jobbet och gjorde HLR-utbildning. Vi är tvungna att göra det en gång per år vilket jag kan tycka är riktigt bra, att man håller uppe kunskaperna! Så om det är någon som kolar i ngt köpcentrum så hojta på mig så kommer jag springandes med defibrillatorn =) Nu är jag så sjukt laddad för att börja jobba igen. Ska bli kul, dessutom en lugn början med bara 3 dagar första veckan! Sen blir det en weekend med massa tjejor till Danmark =)

Har en liten kille här hemma som tar upp all vaken och sovande tid!! Har aldrig varit med om att tänder uttrycker sig såhär som på honom och just därför så blir det till att gå till doktorn i morgon. Han har skitit ca 7-8 ggr/dag i över en veckas tid. Det ser inte ut som att det är på väg att minska så det känns som att det är på tiden att det kollas upp! Börjar bli lite orolig för saltrubbningar och uttorkning.... Det är ju värst för honom, han är så sårig i baken och kan inte sova en hel natt utan att det kommer... =(

Tog en bild på vår söta lilla ödla idag. Kan säga att hon inte var lika söt i natt när jag sov inne i äldsta killens sovrum. Fick mardrömmar om att syrsorna hade rymt, att spindlar kröp runt i rummet och ödlan sprang o jagade som aldrig förr =) Sov där inne bara för att kunna få sova ngt alls eftersom jag skulle upp med tuppen!




♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Jag önskar jag kunde känna mig lika motiverad som du att börja jobba. Visserligen har jag inte jobb att gå tillbaka till men när det väl är dags...Usch!!

    Kul med tjejresa!! Danmark är ett återkommande resmål för oss men vi har ju inte mer än 15 mil dit heller! Väntar på att min systers lille pojk ska bli lite mer oberoende av henne så vi kan återuppta vår årliga weekend snart igen.

    Hoppas lillkillen bättrar på sig! Mollie bajsar också en hel del när hennes tänder är på väg attt spricka igenom, men inte riktigt dom mängderna.

    Ja, du Karin! Nu har du sett en annan sida av mig. Ibland har jag mina ljusa renoveringsstunder och då kan jag inte vänta!!! Impulsiv, ja visst!! Men som du säger, det händer inte allt för ofta!!
    Jag kommer ofta till en punkt då jag blir så trött på att inget händer och då får jag ju hända själv!!
    Nu har jag ju ånga uppe och då får jag ju fortsätta, eller hur!! Ha Ha Ha

    Ska hålla dig uppdaterad på mitt andra projekt så småningom!

    Städningen suger verkligen. Jag gillar inte den i vanliga fall, men renoveringsstäd är verkligen det värsta som finns!!

    Ha det! KRAM

    SvaraRadera