måndag 9 augusti 2010

Är man snygg så är man ;)


såhär snygg e jag när jag sitter hos frissan ;) men det kommer bli sååå bra!! Alldeles underbart att bara få sitta här nere o dricka kaffet ifred i väntan på att färgningen ska bli klar. Märkte i stressen att vi hade glömt att ta av bordet från biltaket som vi använde på loppisen. Sååå om ni ser en bil med ett bord på taket så är det bara jag som glömt det ;)

I em ska min lillasyster som idag fyller år, till frissan också... ;) hmm inget kalas blev det men det är ganska bra för mig då jag startat bantningskur idag!! NU ska de sista kilona bort!! Har Robban på min sida som kör samma kur. ;)

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på resultatet!!

    Såå, det är den ständiga måndagsstarten igen? Den har dragit igång här oxå! Passade på att frossa i min sista måltid igår...en härlig kebabpizza med MYCKET sås. Hoppas hitta min goda karaktär någonstans!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Japps, ångesten över magen tog överhanden!! Fick dessutom frågan idag igen av en som jag har jobbat med tidigare om jag var gravid igen... Den frågan känns som en spark i magen! Då hade jag dessutom ingen tajt tröja på mig...
    Jaja, får se det som pepping!
    Det lät inte allt för illa med kebab o massa sås! Gud, man blir ju som galen i mat när man ska undvika allt det onyttiga!!
    Får inte upp bilder idag så det får bli en annan gång, det vill sig inte min väg riktigt =)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera