onsdag 25 augusti 2010

I morgon...

I morgon fyller min lilla plutta 2 år!!! Herregud vad dessa två åren har gått fort! Var och inhandlade en present till henne idag, en spis och diskho =) Passar henne alldeles utmärkt att hålla på med =)
Men kalaset kommer inte vara förrän på fredag, ett litet ett. Ska fixa tårta idag tror jag. Ska göra en försöksfyllning. Får se om det kommer smaka eller om jag får göra om allt....

Idag var vi ner på stan för att lämna bajsprov som de ville på VC. BARA därför så skiter inte ungen just när det behövs. Vi satt o mata o mata, han åt och han åt. Men inte f-n sket han!! Det var tvunget att lämnas in innan 12.00. Klockan tickade och när den hade blivit 12.05, vem skiter då om inte Linus! Snacka om beräknande unge =) Hade kunnat ta provet redan i morse men tänkte att det skulle vara så "färskt" som möjligt... Den tabben kommer jag INTE att göra i morgon...

Har även köpt skrivare idag. Hade en sen tidigare men där färgpatronen var slut. Bara det att det kostar nästan lika mkt att köpa en ny skrivare som att köpa en ny patron. Med den nya fotoskrivaren (scanner och annat med också) så medkom även 2 patroner och lite fotopapper för.... 599 kr!!! Det är en Canon, så det är ju ett bra märke!!

Var ute och sprang igår kväll. Sååå skönt. Gick först ett varv och sen sprang nästan ett helt därefter. Riktigt skönt och känner att jag lätt skulle kunna ta ett varv idag med, men min kära sambo ska iväg på möte idag igen.... Så det blir till att vara hemma.

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar