tisdag 10 augusti 2010

Glasstajm ;)

När man varit så duktig som Bella och gått hela vägen själv till Statoil så får man en glass. Hon hade förvisso gått ändå då hon har mer spring i benen än ngn annan 2 åring jag träffat på länge... Stannade till i lekparken på hemvägen o lekte lite.
Linus slog en volta när han skulle ta sig i sandlådan och i kombination med dreggel blir man så snygg... Ser ut som om han har skägg ;)
tror jag lyckades få med en bild på håret.. Dock inte en allt för rättvis men iaf än bild ;)

2 kommentarer:

  1. Så fin du blev i håret!! Gillade tunikan/klänningen oxå.

    Visst är det frustrerande när man har tusen ideer och bara någon blir genomförd. Precis som du tycker jag inte att jag kan klaga. Ibland försöker jag själv, men större projekt och förändringar behöver man ju besluta om båda två.

    Vidare är det frustrerande att få höra sådana kommentarer. Även jag har fått höra det!! Även om det inte är helt befogat så är det magen och rumpan som behöver minskas en del!!

    Lycka till karin!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så goa de är, dina små :D Längtar tills Isac blir större!

    SvaraRadera