måndag 9 augusti 2010

Har försökt

Har försökt att lägga in lite bilder från telefonen men just idag så verkar det inte fungera =( Så bildbevis på frissan kommer en annan gång =) Känns iofs inte allt för trist att skippa bilderna då de inte blev allt för bra. Det var ju iofs inte bilden från frissan heller men men den bjuder jag på =)

Lämnade barnen idag =( Såååå tomt!! Har även startat dieten, samma som jag gjort innan. Fungerat bra än så länge iaf! Satt precis och tryckte i mig en STOR banan, man tar vad man har! =)

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Jaha, då får man väääänta!

    Vad är det för diet du börjat med? Håller mig själv till mindre portioner, mer rörelse och mängder med te!!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för diet? :D Har du barnen varannan vecka? Isacs pappa vill ha det i framtiden, men jag är tveksam.

    Sv: Ja, han blir nog en riktig busunge :P

    SvaraRadera