torsdag 5 augusti 2010

Vätö

Igår när det regnade så mkt passade vi på att åka och hälsa på lillasyster o sambo ute på deras land på Vätö. Vi hade suttit innan och spånat på vad man skulle kunna göra men det var inget som var riktigt bra sådär. Kalle t.ex skulle ju inte riktigt uppskatta att få sig en tur till Junibacken medans de andra 3 skulle njuta som aldrig förr. Skansen en regnig dag är kanske inte heller att rekommendera... Ja, det fanns ursäkter för allt!

Så sa Lisa; ähh, det är ju inte så mkt att packa ner för att sova över en natt. Hmm tänkte jag. Kanske inte blir så mkt nej. Sagt o gjort, sa till R att vi var så välkomna dit, bara att packa allt. VAD DÅ INTE SÅ MKT?? Hur tänkte hon när hon sa det??? FAN, HELA bilen var ju FULLPROPPAD med saker!! Om någon annan hade tittat in i bilden hade de trott att vi skulle vara borta över en vecka. Grannen sa nu när vi kom hem och packade ur; Har ni varit på semester igen??? Hahaha... Är man en STOR familj så är man!!

Idag under dagen så åkte jag o Lisa in till Norrtälje för att kolla in en bröllopsbutik. Den kan jag VARMT rekommendera!! Ingvors brud och fest (eller liknande) hette den...Vilka priser!! O vilka FINA kläder!! ÅHHHH, Jag vill gifta mig NU!! Jag sa att jag skulle återkomma iaf! =) Drömmarna ramlade runt i huvudet. Åhh vilka scener jag spelade upp för mitt inre samtidigt som damen som jobbade stod o pratade... Jag vet PRECIS hur min klänning ska se ut =)

Vilken underbar dag det blev, jag o Lisa gick runt bland alla butiker tillsammans med min äldsta dotter. Inga småttingar som skrek o gapade =) Bara strosa runt i lugn o ro!

I morgon blir det fika med kompis, lörd blir det middag med farmor o farfar + Lisa o Mange, sönd blir det KANSKE loppis =)



♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar