fredag 14 maj 2010

Vilken dag, vilken dag!! =)

Blev upphämtad hemma av min sambo för att åka och köpa blommor. Väl framme så går vi frammåt från parkeringen och Robban kommenterar en blomma som står mitt bland allt och står lite ivägen. Då får han en kommentar tillbaka och sen ett; Tjena Robban och en stor kram. Vips så hade vi träffat hans farbror som jag aldrig har träffat. Bara hört talas om. Riktigt kul. Det bästa av allt var att dom bor ett par kilometer ifrån oss bara!!! Blev en snabbfika hemma hos dom efter blominförskaffandet. SÅÅÅ mysigt och vilken tomt! Fint hus och SUPERTREVLIGA!! Så kul när det blir så!!

Efter att de små hade somnat var det dags att sätta igång med allt som skulle bli klart inför morgondagen. Hua, ALLTID så mkt mer än man tror. Att man aldrig lär sig!!! =) Men nu är det mesta och viktigaste gjort iaf!! Kom på kl 22 att jag glömt att baka de där 2 kakorna som jag sagt i flera dagar att jag ska göra.... Det får bli till i morgon. Stressen blir inte mindre av att Robban bjudit in fler i efterhand så jag undrar jag om all mat räcker till.... =) Jaja, om inte annat så var det ju faktiskt inte meningen att det skulle vara en brakmiddag utan har faktiskt skrivit att det bjuds på enklare lunch samt fika... =)

Fick gjort 2 tårtor idag iaf med mkt inspiration från 2 bloggar. Ska bli riktigt kul att provsmaka i morgon och se hur det smakar, om det verkligen är så gott som det låter =) Återkommer med allt i morgon!

Nu har kl hunnit bli 23.13 redan och jag känner hur sängen kallar på mig =)
Natti natti alla!!

1 kommentar:

  1. Så nu följer jag dig via bloglovin, det blev krångel första gången jag försökte följa dig.Men nu är det FIXAT!!kramen

    SvaraRadera