tisdag 25 maj 2010

Stakning

Orden fastnar och vill liksom inte komma ut i print... Jag har egentligen massa saker som jag kan skriva om men har fått ngn knäpp och tycker att det låter trist redan innan jag har skrivit det. Hmm, ngt måste göras men vad?

Igår kväll fick jag gjort en hel del. Men det ska till att barnen lägger sig så blir allt så mkt mer effektivt. Till exempel så på 1 timme så hann jag;
* Lasera takstolarna på utsidan på nybygget
* Tvätta 2 maskiner samt in i torktumlaren
* Plocka ur disken, in med det skitiga

Sen fastnade jag vid datorn när jag väl satt mig ner. =)

Har haft en sån konstig halsbränna sista tiden. Inte som en vanlig halsbränna där man känner att det kommer nerifrån. Detta känns som att det sitter strax bakom killevippen i halsen och så bara bränner det till där då o då. HELT KNÄPPT!! Hoppas att det ger med sig snart bara.

Känner mig låg, tappat gnistan lite. Inte med allt, men med mkt runt omkring. Har kommit in i en sån där grej när jag stannar inne, är för mig själv och bara är. Jaja, det går över snart som det brukar göra...

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Hur lätt är det inte att fastna vid datorn???:-)
    Sitter själv här nu i stället för att fixa med tvätten och betala räkningarna...
    Suck, tråkgöra.

    Helt ok att va deppig i bland. Man kan inte alltid va på topp. Eller hur?

    Kramar

    SvaraRadera