måndag 10 maj 2010

Trött men pigg

Kroppen blir så där konstig när man gör saker som man inte brukar. Det tar mer på krafterna än man tror att flyga och allt det där runt omkring!!

Men gud vad skönt det var att vakna i sin egna säng! Gårdagen bjöd på pajbakning, lyckades hinna med och göra inte mer än 8 matpajer!! Utöver det så hanns det med middagslagning, storstädning av kök och hall, plockning med alla saker från resväskorna och ett par telefonsamtal. Inte att glömma så var det tvunget att göras läxor med barnen som de INTE hade gjort under sin resa med sin pappa som dom hade sagt att dom skulle göra.... Det känns lite trist när man struntar i såna saker som jag ändå kan tycka är viktigt. Det var ju det enda kravet dom hade från skolan för att de skulle få vara lediga. Jaja, nu är ALLA läxorna gjorda iaf...

Idag verkar det bjudas på grått väder och inget speciellt att göra. Man kanske skulle baka lite kakor eller så??

BTW så tittade jag på film igår kväll. Min underbara sambo hade hyrt AVATAR så att även jag skulle få se den. Den var SÅ bra!! Helt såld på den filmen!!! Så den kan jag verkligen rekommendera!

1 kommentar:

  1. Oj, vad du hunnit med mycket!!! Du fick nog lite turboenergi på Mllis! Välkommen hem förresten:-)
    Underbara bilder i inlägget nedan. Jag blir avis som sjutton. Jag hade gärna satt mej på ett plan och flugit min kos. Gärna till ett varmt land!!

    ha en fin tisdag!

    Kramar

    SvaraRadera