onsdag 19 maj 2010

Chokladhår...

Bild från google

Om någon minns så skrev jag för ett tag sen om att jag upptäckte ett hårstrå på en av bitarna jag var på väg att stoppa in i munnen. Den var sååå god den här nya chokladen.... Men tvi vad äcklad jag blev efter...

Jag kontaktade dom på Marabou och berättade hur det var, skickade in den och har inte hört ngt på flera veckor. Men i förrgår damp ett kuvert ner i brevlådan. När jag öppnade såg jag att det var från Kraft foods. DOm bad så mkt om ursäkt och skickade med varucheckar värda 75 kr! Rätt bra tycker jag! Så nu mitt under min period när jag hade tänkt att vara nyttig och inte smaska i mig massa gott så får jag detta =) Men men, går ju att spara om inte annat =)

2 kommentarer:

  1. Hei!<3 Søt blogg du har! Hva synes du om summerfashionen på bloggen min?

    Klem Theresa <3

    SvaraRadera
  2. Vad bra!!
    75 kronor räcker till en hel del ny choklad!
    Har du smakat maraboupolkagris???
    Den är bara jättegod!

    Hoppas du får en fin torsdag idag!!

    Kramar

    SvaraRadera