onsdag 26 maj 2010

Grey´s Anatomy

Vad jag ÄLSKAR denna serie. Har sagt det säkert 1000 ggr förut och säger det en gång till....

Sitter i soffan och gör just inget just nu. Har suttit och försökt komma på lite roliga saker om alla personer som är bjudna på min systers bröllop. Men attans vad svårt det är!! Dessutom så satt jag och tittade på tv samtidigt som jag skulle brainstorma =) Under förmiddagen fick jag äran att skriva inbjudningar o placeringskort. Sånt som jag ÄLSKAR att göra. Är inte bara lite skadad... Allt som har med pyssel o göra så är jag nöjd!! Linus var inte lika nöjd =)

Han har nog haft en av sina grinigaste dagar idag. Känns som jag upprepar mig hela tiden men det verkar inte bättre än att det KANSKE kan vara tänder igen. En tanke slog mig idag; TÄNK OM han har ngn sjukdom eller så som gör att han har ständigt ont och att det är därför som han är så grinig o ledsen... Eller ngt annat liknande, Hmm, känns som att jag har alldeles för mkt tid till att tänka ibland! =)

Innan Bella skulle hämtas så hann jag grundmåla alla bräder på ena sidan som skall sättas upp som staket. Efter middagen och Robban hade hållt på med lasyren på de kvarvarande stolparna så fick jag äran att ta även den andra sidan på planket. Lillasysterns Hilda var här en timma o lekte med Bella. Lite fix med bröllopsklänningen var i görningen. Då passade vi på att göra små älgar av händer o fötter. Dvs man ritar av händerna och ena foten och sätter ihop dom. Det blir så sött!!  Dock hann jag inte sätta ihop allt o måla. LITE svårt att få till småpyssel med färg o sånt med 3 barn under 2 år...

Nä, nu hägrar sängen! Natti!!

1 kommentar:

  1. Mitt favoritprogram oxå! Brukar dock få slåss med mannen om fjärrkontrollen eftersom det ofta är fotboll på onsdagar kl 21. Oftast vinner jag men tillåter att han zappar i pausen!

    SvaraRadera