söndag 9 maj 2010

HEMMA igen

Så var man hemma igen, med blandade känslor!! Det var så varmt och skönt, dock inte hela tiden men de 4 sista dagarna. Har haft det så bra, barnen har varit så snälla, maten var god och så skönt att komma hemifrån. Till och med flygresan gick bra. Som tur var så var det ju bara en tripp på 3,5 timmar men dom timmarna kan om man har otur vara RIKTIGT jobbiga!!! =)
Linus kryper riktigt bra nu, han fick utveckla krypningen på Mallis =)
Den 3:e kvällen blev Robban dålig, som magsjuka, jag fick samma på morgonen efter. DET var RIKTIGT trist!! Måste ha varit ngt i maten eftersom vi båda blev dåliga samtidigt...
Tyvärr så var det som om alla dessa goda drinkar som jag längtade efter hade lyckats gömma sig. =(  Beställde en riktig goding som när jag fick den smakade blaha!! Så därefter fick det bli ÖL!! =) Funkade det också.
Jag låter bilderna tala för sig själva, vet liksom inte vad jag ska skriva om riktigt. Om jag ska skriva om när vi hyrde bil och det regnade så mkt så att bilen tappade fästet med däcken och vi började röra oss med vattnet eller om jag ska skriva om när vi åkte serpentinvägen upp i berget med riktiga stup för att kolla på en jättevacker fyr några hundra meter upp över vattnet. =) Den tvåfiliga vägen var lika bred som en enfilig väg ( jobbigt när det är längs med stupet utan räcke!!)


   


Hotellet vi bodde på



Snacka om förvånad när det knackar på dörren och jag säger till Robban att öppna för städerskan och så är det mamma och Kenneth!!! Vilken överraskning!! Det var såå mysigt att dom kom ner!!


                                 Detta var sååå GOTT!! Färska goa jordgubbar o MASSA vin!! =)








                                                 Barnen fick sitt och de vuxna fick sitt!! =)

HEMRESA dagen efter... Det firar vi =)

1 kommentar: