söndag 30 maj 2010

Mors dag

Min mors dag spenderade jag på jobbet... Men det var så himlans mysigt ändå! Hade en supertrevlig dag med mycket prat och stoj. Hade med mig min Maja som hade hållt tummarna för att jag skulle ha "snälla" patienter =) Hade sagt till henne att om jag skulle få patienter som var jättesjuka och som tog mkt tid så skulle jag inte kunna ta med henne till jobbet. Men som tur var så hade jag ju bara snälla patienter som inte var sååå sjuka.

När jag kom hem stod middagen på bordet =) NICE!! Fina blommor stod även de på bordet och väntade på att jag skulle lukta på dom... Min underbara man gör mig så glad! Å mina barn är världens underbaraste!! Har fått fina teckningar av dom och MASSA pussar och kramar.

NU ska jag dricka te och krypa till sängs. Tar på krafterna att gå upp kl 5.20!!!
Natti!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar