lördag 29 maj 2010

Inköp

Jag verkligen ÄLSKAR att köpa saker. Om man har ett ändamål till köpet iaf! =) LÄTT att bli lite beroende tror jag...

Igår införskaffades en himlans rolig pryl. Testade den hemma hos min syster igår och när jag hade hämtat Robban på jobbet hade jag bestämt att vi också skulle ha en sån. Den är ju bara sååå bra =) Nämligen en; slags dockningsstation åt Iphonen... Man bara sätter i telefonen och så spelas all musik på telefonen upp i en schysst högtalare =) Portabel, ett handtag ovanpå som gör att man bara kan ta den och gå. PERFEKT nu när vi bygger tak till baksidan =)

Dessutom så innan jag hämtade Robban så sprang jag in i en sån superfin affär som säljer allt möjligt inom heminredning. Införskaffade ytterligare ett hjärta i rotting som tidigare visat, 2 JÄTTEFINA hängvaser och 2 lådor; en till servetter och en till Bullar... Bild kommer senare när jag kan sätta fram det!

På vägen från R;s jobb kom en alldeles för bekant stank. Maja satt o klaga över att det luktade bajs, även det första R sa när han satte sig i bilen. Vi åkte till affären för att köpa högtalaren. R fick uppdraget att gå in o köpa den, jag tog uppdraget att byta bajsblöja. Offret hade krämat så det läckt ut i brallan och bodyn. Resulterade i att vi var tvungna att köpa lite nya kläder till honom. Han kan ju inte sitta i bilen naken o frysa =)
Idag är det fotbollsmatch för Kalle, Maja ska leka med en kompis och JAG ska jobba =)=)

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar