söndag 16 maj 2010

Namnfest

Såhär glad var Linus igår på namnfesten.
Hade en supermysig dag igår. Strålande sol, nästan alla nära och kära var här och barnen var på strålande humör! Maten var jättegod vilket jag också fick höra. DET är roligt när alla berättar vad dom tycker! Den första personen kom vid 12 och den sista gick vid 20.00.
Tårtorna som jag gjorde med inspiration från två bloggar blev succé! Skulle ha gjort ytterligare en tårta, men det är sånt man vet till nästa gång! Eller kanske skulle ha gjort 2 till så att man hade fått en liten bit över och kunde smaska på här hemma dagen efter =).





Hade även gjort servetter;


Hade min nyinköpta klänning som jag köpte nu när vi var på Mallis;


Bella i bakgrunden, min lilla maräng =)

Satt i trädgården hemma;





Med en liten myshörna.

Tycker det är liiiite konstigt att några försvinner när man ska ta kort =)

Allt summerat så var det alldeles underbart! Linus fick så mkt fina presenter! Får se om jag lyckas få till en bild med allt samlat. Annars får ni gå ovetandes =)

Dagen ska ev. spenderas i hyfsad lugn och ro! =)

1 kommentar:

  1. Mysigt! Hur gammal är Linus? Vill också ha namnfest för Isac, men känns som att det ska bli för sent för det, han har ju hetat Isac sedan födseln liksom :P hehe.

    SvaraRadera