torsdag 20 maj 2010

Handlat handlat handlat!!! Sååå fint! =)

Idag var jag med min kära mamma, bara hon och jag. DET hör inte till vanligheten att det endast är hon och jag, alltid är det ngt barn med eller ngn syster eller respektive. Men det är så mysigt, nästan lite så att man kommer tillbaka känslomässigt till en ålder då man stod sin mamma som närmast. När hon var den ALLRA ALLRA VIKTIGASTE. Hon är fortfarande en av de viktigaste i mitt liv, men det konkureras med mina barn, sambo, systrar och syskonbarn.

Hur som så spenderades denna underbara dag med strålande sol på 3 olika ställen. Det första var en handelsträdgård med ett mysigt fik. Vi strosade runt och tittade på alla fina blommor, tog en fika och njöt av värmen. Eller nästan så man smälte av värmen för HERREGUD vad det var varmt just när vi fikade.
Dock gick vi därifrån tomhänta med kaffe och kaka i magen. Nu bar det iväg till Plantagen!

DÄR shoppades. Var liiite besviken över att det inte fanns så mkt blommor som jag hade planerat men jag hittade det jag ville ha iaf! Därefter kom vi vidare till Hornbach efter en liten felåkning =). Hittade ytterligare en blomma, mamma hittade blommor SAMT tapet... INTE ILLA! =)

Väl hemma efter att ha fyllt på jordförrådet och lite annat på vägen hem så spratt det i fingrarna. NU SKA DET PLANTERAS!! =) SÅååå kul!!

Så här fint har det blivit. Dock vill jag fixa lite till då vår gräsmatta på framsidan inte vill ta sig ordentligt. Den är så trasig och fläckig att man inte blir klok. Hade nästan varit bättre att göra som Robban vill; asfaltera den =)











Hmm, nu kom ju bilderna helt galet och huller om buller... Men men! Är nöjd över dagen trots datastrul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar