fredag 25 december 2009

Annandag jul...

I morgon är det dags för att åka till mamma o Kenneth och äta den "obligatoriska" middagen. Ska bli så mysigt att få komma dit o äta go mat och umgås med alla i familjen.
Just nu sitter jag här med mina stora barn och bara njuter av deras närvaro! Det är så himla underbart att bara se dom, ännu bättre att få ha dom här hos mig!!
Kalle sitter o lyssnar på musik på hans nya mp3 spelare. Maja springer runt och fixar med lite allt möjligt. Emellanåt tittar hon på Narnia som är på tv. Den är himlans fin, men kan inte riktigt koncentrera mig då jag har besök här som jag inte vill ha egentligen.
Tvi tvi tvi. Ibland önskar jag bara att jag kunde göra som han i filmen "Click", bara zappa bort det man inte vill se eller göra...
Har under dagen varit hos sambons syster som bjöd på lite julmat. Dessvärre hade vi redan ätit hemma då R inte hade uppfattat att det skulle bjudas på mat...
Trevligt att träffa dom också då det var ett ganska bra tag sen som vi sågs! Träffade förvisso R:s mamma för inte så längesen men det blir inte riktigt som att man umgås ibland...
Nu ska det tittas färdigt på tv... Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar