lördag 19 december 2009

Knäck

Igår lyckades jag göra knäck för första gången själv!!! O satans vad gó den blev!! Blev seg som kola och smakade som knäck. Barnen älskade den så vi får väl se hur länge den lilla satsen håller.
VI var ute och åkte såna där plastmadrasser i pulkabacken. Riktigt skoj men har liksom inte samma ork som förut... Kalle satt längst fram på sin madrass, sen Maja som höll ihop hennes madrass med Kalles. Éfter Maja satt Bella, sen kusin Hilda och sist jag. Visste inte om det skulle funka men guuud vad kul d var!! Vi åkte över ett hopp o alla hoppade upp i luften en efter en. Synd att man inte kunde filma det samtidigt som man åker... Till o med de minsta tyckte det var riktigt roligt!
Jag fick sova ut idag för min kära sambo. När jag vaknade var kl 10:25. HERREGUUUDD!!! Min första tanke var; JAG HAR FÖRSOVIT MIG!! Men vad skulle jag ha försovit mig till??... =) Det var sååå skön känsla att få vakna när man hade sovit klart. Känns som att det var 100 år sen man gjorde det sist! Gick in till Majas rum, där kommer hon påklädd och satt inne på rummet o hade målat. Gick därefter in i Kalles rum, han satt o spela dataspel. DOm hade varit vakna länge och INGEN hade kommit in för att väcka mig, för att fråga mig om alla saker som går att fråga om.... ÄLSKAR min underbara Robert!!!
Nu på fm har det hunnits med att storstäda hela nedervåningen. Maja o Bella låg o mös i soffan, Kalle är ute o leker i snöbacken med kompisar, Linus sover och Robban har hållt på uppe i badrummet o sågat o haft sig... Fullt ös!
Snart bär det av och ska bowlas. Ska bli skoj! Barnen är förvånandsvärt duktiga så det kommer bli en tuff match!! =)
Återkommer med resultat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar