måndag 7 december 2009

En morgon spenderad med....

Postis Pär och Zilla&Totte. INTE riktigt min smak, men så är det när man har barnen. Vi har gått över från den vanliga tvkabeln till den nya fibern som drogs i höstas. Då försvann några av kanalerna, bla en barnkanal. Tror nog att stora killen tycker att det "suger" som han säger. Om det inte "suger" så är det "FETT"bra... Jag tyckte inte att vi använde så mkt slang när vi var mindre men det kanske vi gjorde??...
Fick höra av en kompis att hennes mamma hade passerat över till andra sidan plus att hon hade missat att få en lägenhet. Tycker så synd om henne för jag vet att hon inte haft det så lätt sista tiden!! Har ordnat en liten överraskning till henne som kommer på torsd... Hoppas hon blir glad!! =)
Hoppas hoppas att Bella är bättre idag. Hon har ännu inte vaknat, kl är bara 8.10... En timme kvar för henne att sova ungefär =) Ingen spya inatt iaf, det var bara den natten hon var så dålig. Sen att hennes ögon hängde nere i knävecken av feber är en annan sak =). Ganska fascinerande att det syns just på ögonen när ngn inte mår bra. Dom speglar verkligen mer än man tror. Många säger ju att själen speglar sig i ögonen och jag tror faktiskt att det är sant!!
Idag blir det nog inte så mkt annat som händer. Om Bella inte är helt bra så blir det till att vara hemma. Funderar dock på att gå ut o powerwalka i ljusspåret med barnvagnen =)
Igår var vi alla nog lite rastlösa. Frågade om jag fick sminka min kära sambo, vilket han naturligtvis tvärnekade. Då säger min UNDERBARA son; mamma du kan få sminka mig. Han såg inte allt för road ut av det, mer en uppoffring för att inte Robban ställde upp =) Han blev så söt. Men som straff ville han sminka mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar