söndag 27 december 2009

Mellandags rea...

Snick snack!!! Det som dom kallar för mellandagsrea är bara snack för att locka folk till butikerna. Inte som det har varit alla andra år då det verkligen har varit mkt rea och man har verkligen kunnat göra ordentliga fynd!!!
Kom hem från Täby idag med egentligen bara ett fynd och det var inte ens på rean... =(
Skulle kunna tro att jag har tagit ngt idag. Inte nog med att man har varit vaken halva natten för jag har haft en liten kille som har legat och pratat HÖGT OCH TYDLIGT hur mkt som helst!!! Dessutom passar han på att äta 2 ggr under natten. VAD ÄR DETTA??? =) Sen spenderades HELA dagen i Täby C med allt vad det innebär. Därefter så var det dags att städa...
Vet inte när jag städade så här mkt som jag har gjort idag. HELA huset, bädda rent i ALLA sängar samtidigt, tvätta all tvätt, diska, dammsuga, skura golv, fixa gardiner, hämta barn, tvätta lite mer... Det känns ju så skönt när det är gjort och jag måste ju även säga att det är lika bra att städa allt man kan när man ändå har ångan uppe!! =)
Så nu sitter jag här i soffan, slappar och tittar på tv med de två stora barnen =) Känns som att jag har gjort mig välförtjänt av det =)
Natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar