onsdag 9 december 2009

Hur söt får man vara??

En liten bebis som älskar att bada o duscha....

Alltid såhär glad!! Åhh, underbara bebis. Som jag njuter!! Sista gången jag får njuta av min egna lilla bebis då det inte kommer bli fler barn för min del! Jag verkligen känner hur tiden rinner iväg, som sand mellan fingrarna. Allt för snart så kommer denna lilla ängel att bli stor.... Bella är ju redan hur stor som helst. Ingen bebis där inte, även om det är det jag kallar henne. Herregud, hon börjar dagis om 1 månad!!!! Maja går redan i 1:a klass, 7 år gammal. För att inte tala om min lilla plutt; Kalle som är..... 9 ÅR!!!!!! Kan inte fatta det!! Det värsta är att det inte känns som att det har gått 9 år sedan som jag fick min första prins... HELT GALET!!!! 2 prinsar och 2 prinsessor =) 4 änglar som förgyller mitt liv. Världens underbaraste, finaste o bästa sambo!! Kan inte föreställa mig ett liv utan dessa underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar