onsdag 9 december 2009

Träning

Hör o häpna!! Jag var ute o sprang igår... Tog dagen i omvänd ordning då jag började med massage och avslutade med löpning. Men shit vad skönt det var!! Höll på att dö när jag såg vad vågen stod på. Ren PANIK!!!! Så in på Stadium, köpte ett par schyssta löparskor och iväg när näst minsta hade lagt sig för natten. I med hörlurarna och jogga iväg... ÄLSKAR att springa till lite technoaktig musik. Man får sån adrenalinkick så det är helt otroligt. Det värsta är att man lätt tar i för mkt för att man springer i den takten musiken är i. Speciellt när man inte har sprungit på jättelänge och inte vet hur mkt man kan pressa kroppen.
Det värsta var att jag hade glömt Bricanylen hemma... SÅ jag var tvungen att stanna till ett par ggr för att hämta andan så att det inte låser sig i halsen.... Men det gick riktigt bra trots detta!!
Riktigt skönt med massage! Enda nackdelen var att det inte var avskilt, lysrör i taket och helt öppet till receptionen. Så man kunde inte riktigt ligga o slappna av =( Men när man låg på mage och hade ansiktet ner försvann ljuset och det var lite lättare att slappna av. Har en öm punkt i svanken som jag bad henne att bearbeta, men troligtvis så behövs nog mer massage än det för att få det att försvinna för smärtan är fortfarande kvar...
Idag har jag hunnit slå in alla Majas julklappar. Riktigt skönt. Men svårt att kunna göra det i lugn o ro när jag hade Bella springandes runt mina ben som försökte få tag i allt julklappspapper, snöre och allt annat roligt som låg på bordet. Konstigt hur låååånga armar en liten 1-åring kan ha!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar