fredag 2 juli 2010

Massa gjort idag...


Såhär ser jag ut mer eller mindre över nästan HELA kroppen. Det kliar så det är helt galet. Känner mig som en apa!! Över allt och jag kan inte låta bli heller... Gick ner till läkaren för 4:e ggn då det bara eskalerar och de tabletterna jag fick innan inte längre hjälper. MEN samma sak igen; det är nog allergi. Fast denna läkaren sa iaf att du har NOG så mkt histamin i kroppen och det är anledningen till att det ser ut så... Testa dessa tabletterna istället. Jaha, min nästa fråga var då HUR LÄNGE ska jag ge DESSA tabletter då då?? Jaaa, du får nog ge det 10 dgr iaf... KUL om det inte fungerar, ska jag pinas i 10 dgr då?? Tar utöver allergitabl. även Tavegyl för att bli kvitt plågan... JAja, får se vad som händer!! SNYGG är jag då inte för tillfället!!


Såhär långt har vi kommit i köket. Eller lite till för vi gjorde lite mer efter att kortet tagits...



Såhär fint blev det i hallen. Nu ska det bara införskaffas lister och tillbaka med möblemanget... SKÖNT att man börjar se en ljusning! I morgon ska dessutom Robbans mamma komma och hjälpa till med barnen lite så förhoppningsvis så blir vi klara i köket i morgon...

4 kommentarer:

  1. AJ!!! Vad har hänt???
    Snyggt blir golvet iaf!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Aj, aj, aj...stackars dej!!
    Hoppas tabletterna hjälper fort som f-n.

    Vad fint ni får hemma!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte alls vad som hänt, läkaren nämnde idag att det såg lite granna ut som nässelfeber/utslag men mer än så sa han inte... Jag vet inte alls, står helt handfallen!! Hoppas bara att det kommer gå över så småningom... Det värsta är att det gör ont på de ställen där jag har klåda/utslag som värst...

    SvaraRadera
  4. Hoppas du blir hjälpt av den medicinen du fått Karin! Det är inte roligt med klåda! Krya på dig vännen!!
    KRAM

    SvaraRadera