tisdag 6 juli 2010

Mammavisit



Såhär trött blir man av att leka hemma hos mormor och morfar... En supermysig dag har det varit med gott grillat, en nervös mamma som slarvat bort sitt bankomatkort och 2 byggnissar som rev ner en vägg. Barnen lekte och hade skoj, min systerson var där och njöt av mormor o morfars sällskap...
Som tur var återfanns bankomatkortet, dock inte hemma men kunde hämtas ;)
sladden till datorn har gett upp vilket innebär att jag inte kommer in på nätet för det knasar sig när det tar för lång tid. TUR att man har en schysst mobil som klarar det mesta ;)

2 kommentarer:

  1. Karin hur mår du idag?

    Mysigt med morföräldrar som engagerar sig i sina barnbarn! Ska säga att jag också är välsignad med detta!

    River ni väggar nu också!?!?! Hur går det annars med köksprojektet?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha Ha Ha Karin! Kollade på klockslagen och vi har visst publicerat våra inlägg samtidigt!

    Jag fick inte riktigt ihop det med väggen men tänkte att när ni ändå var i farten. Nyfiken är jag på slutreslutatet. Bilder?

    SvaraRadera