måndag 5 juli 2010

Nämen...

Idag vaknade jag INNAN min lilla plutt =) Sååå i väntan på att han ska vakna så har jag hunnit sätta på 2 maskiner tvätt, koka kaffe och sitter nu framför datorn och bara NJUTER!!! =) Klockan är trots allt 7...
Tror nog att det blir att gå till ngn av alla dessa fina läkare idag. Värken i armar/handleder är värre och det mildras INGET av tabletterna.

Annars är det en superfin dag idag. Man skulle passa på och ligga på playan lite och steka, låta barnen springa runt på stranden och bada lite... Känns inte rätt att vi alla varit inne hela helgen. Eller inne o inne, att vi inte varit nere på stranden... Men så är ju det otroligt fina golvat klart, findetaljerna är mer eller mindre klara. Han är så himlans duktig min kära man!! Bilder på golvet kommer lite senare. När jag lägger in bilder via mobilen så kan jag inte skriva ngt till dom, kan inte skriva någon rubrik heller, därav att det enbart är bilder inlagda =) Är tvungen att ta med mobilen då ett av de uppladdningsbara batterierna är borta och jag inte har batterier till kameran =(

Funderar starkt på att införskaffa en systemkamera. Det blir sån otrolig skillnad på bilder och man behöver inte springa o jaga objektet på samma sätt för att räckvidden inte stämmer... Dom har ett superpris på Expert just nu för 3.800 kr tror jag det var för kameraväska, kamera och objektiv.

Ha nu en SUPERBRA dag!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Nej, att han vaknar är inte så jobbigt eftersom han somnar om igen, är mest att jag har svårt att komma i säng på nätterna som gör att man blir trött :P Hehe. Men ja, jag ammar, så det är väldigt smidigt när han vaknar kl 5 på morgonen, tveksam till att jag ens är kapabel att blanda ersättning vid den tiden, haha! :D

    Hjälper det inte att bada eller något, tänker på utslagen. Det svalkar ju.

    SvaraRadera