söndag 4 juli 2010

HERREGUD!!!

Jag brukar oftast reagera på när vissa människor oavsett när man pratar med dom oftast klagar. Tycker det är så trist att man inte ens kan försöka att se ngt positivt i det mesta, att man alltid lyfter fram det negativa. Tror att det är färför som jag känner mig som värsta MEGA gnäll kärringen nu. När jag pratar med folk som jag känner så har det kommit upp och så gnäller jag... Men för tusan!!! Det finns ta mig FAN inget positivt med urticaria eller om det ens är det. Det vet jag ju inte säkert.

Jag har ont på de ställen som jag kliat på, kan inte gå på fötterna på kvällarna för att jag kliat för mkt. Grinar av smärta, kommer mer o mer utslag. Har till o med satt sig i hårbotten =( Det enda stället som jag ÄNNU inte har på är i ansiktet.... Läkaren som jag var till sist sa när han hade ordinerat en ny allergimedicin; ge det minst 10 dagar och har det inte blivit bättre då så får du komma tillbaka. Men om man har varit nere för problemet 4 GGR så kanske man inte orkar gå med konstant klåda och utslag överallt som bara blir mer o mer i 10 DGR....

Fick rådet av min mamma att vända mig till akuten eller ngt annat så det tas tag i. Jag vill INTE vara på landet med detta eller vara i Götet med detta.... Sååå vi får se, ev. åker jag och kollar upp det i morgon... Tror oavsett att jag måste för det är värk i HELA kroppen samt i halsen, såndär konstig smärta som är lägesberoende...

NU ska jag brottas med min lilla bebis som tror att jag skämtar om att han ska sova. Har har redan somnat en gång men vaknade efter en stund, som vanligt. MEN denna gången somnade han inte om!! Han har hållt på sen kl 20.00 och nu är kl 21.30....Adjöken så länge!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Åh, vännen...vilket lidande du går igenom! Jag tycker jättesynd om dig! Många styrkekramar till dig. KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ordnar sig med utslagen, är galet jobbigt sånt där :(

    Hur gammal är din plutt? Hur länge får du sova på morgonen? Isac somnar runt 23 och sover till 5, äter, sedan sover han till mellan 8 och halv 10. Tycker det är så lite >.< Så.. När lägger sig/vaknar din? :)

    SvaraRadera
  3. TACK Elaine!! Behövs!!! Men idag blir det nya tag! Ska till farbror doktorn, denna gången en annan som kanske kanske tar tag i det på annat sätt...

    SvaraRadera