lördag 17 juli 2010

Efterlängtat inköp!

så har jag äntligen köpt mig en ordentlig kamera. En systemkamera av märket sony. Från början var jag inne på att köpa en nikon 3000 men efter att ha pratat med försäljaren så skulle denna vara lättare att få bättre bilder med. Såå jag harsuttit sent igårkväll/ natt och i morse och tagit kort efter kort ;) så himlans kul!!! Så nu kommer det väl att läggas upp hur mkt bilder som helst ;)

idag är det sagt att det ska regna här på landet. Skulle behövas men vad ska man hitta på då?? Hmm det får bli en senare fråga! Undrar jag om det är några som är hemma längre eller om alla är på semester??

Igår lämnade vi Kalles kompis på tågstationen för en hemresa efter att ha lekt tillsammans i 6 dagar. Det blev nog tomt för oss alla då dom har haft sååå kul tillsammans. Dom har spenderat varje minut tillsammans. De försökte in i det sista med att få fortsätta vara med varandra, tyckte att Kalle gott o väl kunde följa med Alfred hem med tåget. Det får bli en annan gång. Dom hade redan efter ett par dagar själva bestämt att nästa gång vi ska till landet då SKA Alfred med.... Mmmm sa mamma Karin. Vi får se ;)

Tror att det är Majas tur att ta med en kompis. Det känns dock som lite svårare då alla i hennes ålder inte har sovit borta så mkt som hon och är lika trygg som Maja... Trist om det skulle bli tandagnisslan!! Jaja det får bli en senare fråga!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Kul med ny kamera Karin! Ser fram emot att se dina nya bilder.

    Här packas det som du vet för fullt och i år ska datorn med, så en inbjudan till min semester skickas härmed! Vet inte riktigt vilket internetsystem vi ska välja än. Campingen har tråslöst men vi har för oss att det inte fungerar så bra. Men så fort internetfrågan är löst så är jag tillbaka på bloggen! Tills dess - ha det gott, så hörs vi!! KRAM KRAM!!

    SvaraRadera