söndag 11 juli 2010

Oooops

Jag GLÖMDE blogga igår =) Eller rättare sagt så hade jag så mkt att göra att tiden inte infann sig =) Igår var det grillning på menyn hos trevliga människor; Robbans farbror, De bor så perfekt att man inte vill åka därifrån... =) underbar tomt med egen strand, stora gräsytor som man kan springa runt HUR MKT SOM HELST PÅ!!!!. Barnen hade skoj, de badade hela tiden, paddlade ring, hoppade från bryggan. Bella sprang i från deras egna strand och var supernöjd över att ha kommit i med kläder och blöja. Här har vi inte tid att ta av oss några kläder inte, rakt ner i vattnet. Till o med jag badade bara sådär mitt på dagen.

God mat var det också med förrätt, varmrätt och efterrätt. Det är så underbart att vara bortbjuden tycker jag. Att någon annan har lagat maten. ÄLSKAR att få äta mat som andra lagat.
När vi väl kom hem var det 4 trötta barn som staplade in i huset. Nu skulle bilen packas!!

För idag åker vi till; LANDET!!! Blir borta 1 vecka och därefter nästan 1 vecka till Göteborg. Får se om det till och med hinns med några stopp på vägen, sånnadär trevliga stopp =)
Antar att bloggandet inte kommer ligga på högfart ELLER så blir det att jag bloggar varje dag ändå.
HA SÅ UNDERBART!!


♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Önskar er en underbar semester Karin!!
    Hoppas du hinner blogga lite iaf, men ha det inte som en prioritet!!! NJUT!!!

    KRAM

    SvaraRadera