onsdag 7 juli 2010

Mixmax

i morgon är det dags för familjen att komma hit o grilla lite... Dagen till ära har jag gjort en hemlig tårta och en katten janson tårta... ;) ATTANS vad svårt det var aty göra på fri hand!! Då jag bloggar från mobilen så blir det lite hipp som happ med bilderna men ni får leka lite ;) mallen jag hade var från Bellas ena foppadojja ;)
bilden på köket är resultatet efter att gilvet blivit lagt...

Idag på stranden, linus inbäddad i sanden ;)



Fick köra Mustang -68 idag... Liiite annat än vår chrysler voyager ;)

3 kommentarer:

  1. Härlig bild på Linus! Ett av dina knep för att få lite lugn och ro på stranden?? Hi Hi

    Fin Bil
    Fiiint golv
    FIN FIN Tårta!!

    Ha en bra dag Karin!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. TACK!!! HAHAHA, Jaaaa precis, det blir så lugnt när dom sitter fast =) Gör inte du så??
    ;-)
    Bilen är lånad av Robbans gamla jobbarkompis. Men man blir bra sugen på att skaffa sig en egen sån! Gillar gamla bilar! Men som allt annat så är det nästan ett heltidsprojekt om man skulle ta sig an en sådan bil!

    Ha en bra dag du med!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag har inte testat denna metod än, men eftersom du rekommenderar den får jag göra ett försök nästa gång jag åker till stranden!

    Kram

    SvaraRadera