torsdag 18 februari 2010

Tanken var...

Igår hade jag tänkt att jag skulle gå och lägga mig hyfsat tidigt då Limpan faktiskt åt relativt tidigt; 22.15. Men så började jag kolla på datorn, försökte hitta biljetter till en sak som jag verkligen vill se. Fick till sist inse att det var slutsålt och gav upp efter ca 30 min. Hmm, då hade ju kl redan blivit 23. Ok, inte allt för illa men var tvungen att gå på toa och göra nr 2. Det är ju den enda tiden man har för sig själv då man verkligen kan sitta i lugn och ro.

Det dumma var att jag tog med mig telefonen in och började spela på ett av mina spel där. Nackdelen med att ha en iphone!!! Jag som så himla lätt blir så beroende av spel fastnar ju med en gång!! Jag satt o spelade och spelade och tyckte att det tog så lång tid innan jag blev klar...

Det var ju inte så konstigt. Satt ju och knep som en tok för att jag levde mig in i spelet... Och så blir jag så arg när det inte går som jag vill. Jag sitter och spelar tills det går som jag vill!! Så då får man sitta och spela lääänge länge ibland!!

Jag fick en liten aha-upplevelse där igår! Jag har helt plötsligt förstått varför vissa killar sitter i timmar på toaletten... Eftersom dom inte har så god simultankapacitet och ofta tar med sig tidningar som dom läser så sitter dom väl och kniper samtidigt som dom läser!

När jag väl hade kommit i sängs och somnat till så blir jag väckt först av Bella som grinade till men som somnade om själv sen. Därefter vaknar jag av att Robban ligger tvärs över sängen!!!!! O han är ju inte direkt kort. Han hade lagt sitt huvud på min mage och låg nästan som skräddare med benen... Sen blev det väckning med en snarkning i örat, han tog HELA mitt täcke!!! Vad f-n, det börjar bli 1000 ggr jobbigare att sova bredvid honom än att sova bredvid ngt av barnen!!! Ja, det tåls att fundera på vad man ska göra för att lösa detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar