fredag 12 februari 2010

Fullplanerad vecka

Denna vecka trodde jag inte skulle ha något speciellt inplanerat. Men det visade sig att det blev fullt upp. I tisdags var det dags för att träna igen, det är såååå himla skönt att känna sig helt utpumpad!!! Det är det enda som jag ser fram emot sådär otroligt mkt för att jag får utlopp för min energi och allt annat som man har inom sig.

I onsdags var det dags för en tjejsammankomst med FSB på Täby Park Hotell. Riktigt trevligt. Laila Bagge var där och pratade. Åkte dit med min storasyster, tror nog att vi båda tyckte det var riktigt skönt att komma hemifrån och bara få vara bland vuxna människor =)

I torsdags var det dags för att testa på en ny träningsform; core. Har hört att det skulle vara bra för såna som mig som har en stor mage efter graviditet =) Det var helt ok, rätt jobbigt men känner inte av ngt idag. Nackdelen tycker jag var att man inte alls kände sig utpumpad på ngt sätt alls. Det var mer en trevlig känsla, att man har haft trevligt. Visst, lite svettig var jag och jag hoppas att det biter lite grann. Det är ju samma träning som sjukgymnasten sa att jag skulle göra. Det roliga var att hon som höll i träningen är en av mina gamla handledare som jobbade på Å-berga sjukhus där jag gjorde min praktik =) Det tog ett tag innan jag kom på vem hon var, jag kände igen henne så otroligt mkt. Tror inte att hon kände igen mig, men jag ska fråga henne nästa gång och se om jag inte har rätt =)

Igår började vi även med att riva ut Kalles rum. NÄSTA PROJEKT påhoppat =)

Idag var jag och köpte virke till taket, spotlights, innertak och lite allt annat som behövs. Robban började sätta upp reglar idag och jag målade en del av väggarna. I morgon ska det tapetseras på den ena väggen... Åhhh, det kommer bli så fint!!!! Förhoppningsvis så kommer vi hinna klart tills sönd. kväll.... Blir så jobbigt annars om man ska ha alla barnen här och det är bygg grejer överallt...

Hålla tummarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar