onsdag 17 februari 2010

Färdigt!!

Rummet är färdigt!!! Så himla skönt! O fint blev det. Sen kommer det ju komma upp lite mer grejer på väggarna men det kommer allt eftersom så man får känna efter hur man verkligen vill ha det. Kalle blev jätteglad, eller så glad som man kan visa att man blir när man är 9 år... Skönt att ha det ur världen iaf! Har haft lite panik över att det skulle bli klart då min kära vän kommer upp i morgon och ska sova över! Kan vara bra om inte ALLA sover inne i samma rum som Bella =)
Öppnade kylskåpet idag och fick nästan panik. Det var mer eller mindre helt tomt! Bara att åka iväg och storhandla. Tur att man har stora barn som tycker om att leka och underhålla Bella =)
Och så har det snöat och snöat och snöat HELA dagen idag. Jag HATAR verkligen snö just nu! Sen att alla dessa satans lastbilar kommer med stora snölass och dumpar det på vår fotbollsplan gör ju inte saken bättre! Känns som om man bor vid en soptipp!
Var på öppna förskolan idag, ganska roligt att komma dit när man inte har varit där på länge. Hade ju ett fotavtryck från Bella som jag hade glömt bort. Hittade dessutom en väst och tröja till Bella och Maja! =)
Fick samtal från jobbet idag! Dom undrade om jag ville jobba på lördag!!! Jippie, kanske man snart blir vuxen människa igen =) Inte för det, tror att jag har blivit rätt så bekväm av mig. Jag vet att jag måste börja jobba snart igen, känner riktigt hur det börjar växa mossa på mig =)
Får se hur det kommer att börja kännas efter att ha jobbat! Återkommer om det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar