måndag 6 september 2010

Underbara resa

Guuuud vad det var härligt att få komma iväg hemifrån, alldeles ensam utan man och barn. Man känner sig nästan lite vilsen över att vara ensam. Något jag inte alls är van vid. Men det gick ju galant!! =)
Resan ner var helt smärtfri. En timmes flyg, en liten tågresa från flygplatsen och en liten promenad till hotellet.

Hotellet visade sig vara sååå fint, UNDERBARA sängar och kuddar, god frukost och supertrevlig personal. Säkert 100 år sen som jag drack så mkt öl och vin som jag gjorde under denna resa. Bara det var ju nästan som ett hallelujamoment!! Jag fick sitta och njuta en alldeles underbar öl, supergott vin i lugn och ro!! Äta all denna goa maten i lugn och ro, jag kände till och med att jag kunde ägna min tid till att bara sitta och njuta efter maten. Inget spring och plock!

På lördagen avnjöt vi en guidad tur per båt. Riktigt kul att få se så mkt fint, man får ju se allt som man annars inte skulle få se. Vi hade strålande sol HELA helgen, alla var på strålande humör! =) På lördag kväll gav vi oss ut för att äta middag på en italiensk restaurang som en av hotellpersonalen hade rekommenderat. SUPERgo mat!! Därefter blev det utgång på en skotsk pub med livemusik och mkt dans och ännu mer att dricka. Längesen som jag dansade så mkt!!

Jaaa, tror inte att jag behöver tillägga så mkt. Helt enkelt har hela helgen varit super!! Alla barnen och Robban var så glada när jag kom hem =) KUL att man är lite efterlängtad iaf!! =)

NU sitter jag på jobbet och ska göra slut touchen.

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Det låter som du har haft det alldeles fantastiskt! Bäst gillat jag delen "utan man och barn". Skulle oxå behöva det, men inväntar min kära systers möjlighet till frigörelse, DÅ ska vi åka iväg och bara vara själva!!!

    KRAM!!

    SvaraRadera