onsdag 8 september 2010

Trötter

Än så länge är det faktiskt inga problem för mig att gå upp på morgonen eller att vara vaken på kvällen efter att man har jobbat. Men nu idag på lunchrasten försvann ALL energi. Herregud vad trött jag var. Tror nästan att smekmånaden för jobbet är över =)
Det jobbiga är att det bara är onsdag och jag ska jobba tors, lör, sönd. Har en ledig dag iaf =)

Röstat har jag hunnit göra också. Hoppas verkligen att alla andra ser till att göra det också. Ni får rösta på vad ni vill bara ni inte tar Mona Sahlin. Mer jobbig person får man ju fasiken leta efter!!

Annars händer inte så mkt roligt just nu. Man hinner inte göra så mkt när man jobbar märker jag ;-) Jaja, kommer nog komma in i det så småningom! Nästa vecka är det dags för storkalas och lillkalas. Baka lite kanske??

AW erbjöds på fredag, kanske kan vara ngt. Himlans trevlig, lite dumt att jag inte jobbar den dagen bara. Eller så är det kanske bara bra att jag är ledig. Sparar energin tills då =)

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar