onsdag 15 september 2010

Svårt

Så har jag tagit ett av mina svåraste beslut någonsin! Men även om det är svårt så känns det ändå så lätt. Jag känner mig ett ton lättare! Hoppas att allt går som planerat även om jag inte tror det!

Idag har vi nästan alla barn i skola och på dagis. Bara minstingen hemma, men han har ju inte så mkt att säga till om utan får snällt följa med dit vi ska. Så vi åkte till Täby C med lite småärenden. Det är så skönt att kunna få gå utan alla barn då det ska pratas i mun på varandra, tjata, gnälla och gud vet vad. Denna ggn var det nästan jag som fick tjata på Robban att vi skulle åka hem.

Hittade inget speciellt då jag inte skulle köpa ngt. Men fick bytt ett x-box spel, lämnat tillbaka en leksak som vi köpt till Linus födelsedag (på sönd). Hittade en nästan lika dan på coop för ca 70 kr och den vi hade köpt innan kostade 199 kr på BR. Dom har en drive på Stadium nu, handla på nätet och få 30% på HELA köpet för medlemmar. Men det kan man bli på nätet. Jag beställde ett par adidas skor till Kalle som han velat ha länge samt en JÄTTEFIN kofta till mig. Sammanlagt 350 kr i rabatt!! Kände mig så nöjd efteråt =)

Idag ska jag jobba natt för första ggn... Eller har gjort ett pass innan men denna ggn blir det liksom lite mer på riktigt då jag valt att gå över till treskift. Så ska jobba 2 nätter nu och nästa nattperiod börjar på sönd med 3 eller 4 nätter. Kommer inte riktigt ihåg... Funderar starkt på att börja baka till det stundande kalaset på sönd.
Det kommer att behövas och om jag ska jobba nätter kommer jag inte vara i den finaste formen på dagarna!!
♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar: