torsdag 23 september 2010

Lugn helg

Då har man återgått från att jobba nattetid till att jobba som vanligt igen. Ska bli skönt! Därmed ska jag jobba HELA helgen, så med andra ord kommer det att bli riktigt lugnt såvida det inte stökar till på jobbet.
Planerna är ändrade inför helgen. Skulle ha hälsat på min mamma och hennes Kenneth. Men pga av megaförkylning blev allt inställt.

Attans, jag som såg fram mot att få äta lite bjudmat =) Vi var på middag hos ett par vänner igår. Till skillnad mot dessa trista bantningsshakes så var det en gudomlig middag!! Kände mig nästan som en grottmänniska som inte sett mat på 2 år. Var helt inslukad i maten och kunde knappt prata. Mmm, jag verkligen ÄLSKAR mat! Snart så! =) Blir dessutom inte lättare när man går in på cecce´s blogg där det noga var beskrivet med bild och ord hur man gör en dreggelframkallande snickerskladdkaka. Inte att förglömma de fina muffinsen!! Ååå, TUR att man inte bor allt för nära en sån människa som bakar med total kärlek och framställer det så fint! Då hade det bara varit att glömma allt vad bantning heter =)

Har egentligen inte så mkt annat att skriva. Är lite smått halvtråkig då alla har gått o lagt sig o jag sitter med datan i knät utan att ha ngt bättre för mig att göra! Sååå, GOD NATT på er!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Det lät spännande med snickerskladdkaka, får göra ett besök hoss cecce. Skönt att det går bra för dig på jobbet!

    KRAM

    SvaraRadera