söndag 12 september 2010

Less

Usch vad jag är less på ALL skit! Varför ska man ALLTID få skrapa upp skiten och ta hand om det? Jag vill inte mer! Nu har jag fått nog! Den sista saken som hände igår gjorde att jag har klippt den sista sköra tråden. Vet inte hur många chanser man ska ge en person men nu var det sista chansen, sista hjärtkrosset, sista ömmande tanken.

Jag själv går under, känner hur energin minskar, hur tålamodet tryter, hur jag förtvinar bort. Förvisso har frigörandet skett under en lång tid så känslan över att bryta är inte sååå tung som jag själv hade trott. Det jobbigaste av allt är att det går emot ALLT jag tror på, allt jag bygger upp mig själv på.

Jaaa, vem har egentligen sagt att livet ska vara lätt??

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. ja... livet är inte alltid en dans på rosor =/

    tror jag vet nu hur du menar med bilderna...=) Du vill ha som en undermeny, under din header (alltså under bilden med barnen) Tryck på nytt inlägg, lägg till sidor. Där kan du lägga till dessa rutor =)

    SvaraRadera