fredag 10 september 2010

Simultankapacitet

TUR att man är kvinna! Annars hade jag nog gått under =) Sitter nu i soffan med datorn i knät och försöker få till det...

* Tittar runt på lite barnkläder på alla dess olika sidor som finns på nätet

* Fixar och trixar på bloggen

* Tittar på tv

* Pratar med min sambo

Och ALLT detta gör jag samtidigt =)

Hmm,, har ändrat design på bloggen men vet inte om jag tycker att den är för mörk och murrig... Ngn annan som tycker ngt?? Sen vill jag även lägga till smårutor under bilden där man kan lägga olika länkar o så, men får INTE till det.... Ngn som vet?? Jag får bara EN lång där jag inte kan lägga in flera små...

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Lite mörkt för min smak... jag gillar ljusa färger i bloggar... Det fastnar lättare för läsaren tror jag... men smaken är som baken =) Ang bilderna, testa lägga in en ny gadget där det står "bild". då kan du lägga upp en bild med en llänkadress... vet inte om det är det du menar...? //Linda

    SvaraRadera
  2. Det där med att fixa allting samtidigt känner man ju igen =)

    SvaraRadera