onsdag 8 september 2010

Lite bilder

Idag fick jag se mina bilder som är tagna på jobbet. Vi har en anslagstavla med kort på alla som jobbar på avd. Så nu finns det även en bild på mig med; Den bilden på mig som ska upp på jobbet är på en leende mig =)





(Fotade foton =)  )

Hittade även bilder på hur fint Bella hade gjort en dag när jag satt upptagen och Robban inte kom upp ur soffan pga ryggskott eller liknande...


Hon har ju ngn konstig läggning där hon helt besatt bara ska slita ut sina kläder ur lådorna. Men denna ggn var det inte bara hennes kläder utan även Linus, samt att dra ut lådorna... MORR!!


Efter att hon sett till att jag var upptagen med kläderna tog hon snabbt som fan tag i första bästa grej vilket var en brödpåse. Nöjd över vad hon lyckats få tag på slet hon ut de sista brödskivorna; 6 st, och åt, smulade och bara njöt över att få lyckas busa men även över att ha kommit över ngt smaskigt om än torrt ;-)

Natti Natti

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar