tisdag 24 november 2009

På lördag är det dags att få skjuta! Ska bli så himla skoj! Har haft ett intresse sen jag var liten av att skjuta med vapen men det har liksom aldrig blivit av. Så äntligen!!! Fick presentkort på det när jag fyllde 30 och har lyckats hålla mig ifrån att använda det under MER än 1 år!!! Det har ju haft sina förklaringar till varför jag inte har gjort det, ffa för att jag har varit gravid och vill kunna njuta av det till fullo!! Det allra bästa är att min underbara sambo också har fått det i present så tanken är att vi ska gå tillsammans.
Robbans mamma och ev. storasyster har sagt att de ska ta barnen (de 2 minsta) så att vi kan gå o skjuta tillsammans, ut o äta middag och ha en underbar dag! Hoppas att det blir som man har tänkt!! Får avlägga rapport sen när vi har gjort det =)
Idag är det dags att åka till MVC för att se till att det inte blir några fler barn! =) Ska bli skönt faktiskt. Är på sätt o vis liiite besviken över att de lagade livmodern istället för att bara ta bort den då det inte gick som planerat iaf under förlossningen... Men men... Jag har ju sagt att jag inte vill ha fler barn. Det känns som att min tid knappt räcker till som det är nu. Om man då skaffar sig ett till så vet jag inte hur det skulle gå... Man ska ju trots allt se till att tiden räcker till ända tills dom är stora, vuxna barn och även sen också ju =)
Min syster säger; jaja Karin, man ska aldrig säga aldrig. Du kommer nog skaffa en liten sladdis ska du se...
Förstår hennes tankar eftersom jag tidigare har sagt att det har räckt med de 2 första jag har... =) Kan inte mer än småle åt allt!! Skulle inte förvåna mig om jag får en knäpp när jag närmar mig 40, totalkrisar och vill ha ngt litet att gosa med, GUD FÖRBJUDE!!! Hoppas verkligen att jag har en sambo som är i sina sinnens fulla bruk och kan tala mig tillrätta då!! =) Allvarligt talat så tycker jag att om man har 4 underbara barn så behöver man inte utmana ödet. Denna tiden när de är såhär små och de behöver all tid man kan ge dom så bör man ge dom det. MIN tid kommer ju sen när jag närmar mig 40 =) Det är ju då jag kan ta tag i allt jag vill göra på ett annat sätt än jag kan nu! Varför förstöra det genom att skaffa en till liten?? Nä!
När jag är 40 är mina barn; 18,16,10,9. SHIT!!!! Wakeup morsan!! Då är jag GAMMAL och mina småpluttar är STOOORA!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar