fredag 20 november 2009

Glädje och glömska

GLAD GLAD GLAD
Fast lite ledsen blev jag när jag idag fick reda på att jag i all glömska missat träffen med alla mammorna i min sons klass... Åhhhh, blir så himlans less på mig själv!! Att man är så satans glömsk, det gör mig så grymt irriterad!!
Största nackdelen någonsin med att skaffa barn o att man har så många barn!! För jag lägger skulden för min glömska på att jag har barn. Tycker att jag alltid har haft bra minne förut men det är som bortblåst!!
Känns som ett under att man kommer ihåg att ta med sig barnen när man lämnar hemmet... Man har hört historier om att folk har glömt sina barn i bilen, affären eller diverse ställen. Kan se mig själv göra samma sak...
Rätt så glad över att jag kommer ihåg alla barnens personnummer!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar