torsdag 22 oktober 2009

Halvt beroende

Varför är man så knäpp att man fastnar för såna triviala saker som ett tv-program?? Igår kväll när det började närma sig Grey´s Anatomy började glädjen spridas i kroppen. Titta på klockan-check-är i tid, alla inkl. sambo ligger till sängs-check, Bebis har fått mat och kommer förhoppningsvis vara liiite nöjd-check. Hmm, stora frågan - vara hemma och lägga sig i sängen och kolla eller gå hem till lillasyster o få trevligt sällskap och titta??? Efter lite övertalning från hennes sida så travades det iväg hemifrån... Blev dock lite besviken. Trodde storasyster och hennes bebis skulle vara där under kvällen. Men icke då! Men det gick så bra ändå. Sällskapet var minst lika trevligt och programmet himlans bra!!

Måste tillägga att jag har shoppat (bara nödvändiga saker) mer än vanligt sista dagarna och får en såndär känsla av att man har gjort ngt "fel".... Sååå jobbigt när det blir så. Känslan hade bitit sig fast såpass mkt att jag till och med drömt om att jag har shoppat som en galning, allt som mer eller mindre kom i min väg! =) Tänk om det hade varit såväl att man bara kunde köpa allt osm man såg som man ville ha. Oavsett om jag har pengar eller inte så kommer jag mig inte för att köpa till mig själv. Köper till alla i min familj utom till mig. Känns som att kläderna som jag vill ha är alldeles för dyra, onödigt när man redan har massa kläder. Jag har ju allt som jag behöver, men det hade suttit fint att bara byta ut lite av det man har. Som tur är så fyller jag år snart och kan kanske köpa ngt då?? =)

Snart, snart så kommer det bli dags för mig att få skjuta!!! Ska bli sååå kul! Undrar bara var barnen ska ta vägen. Tror inte att Linus o Bella kommer få ut så mkt av att se mig stå och skjuta massa konstiga saker som smäller jättehögt.... =) Såna problem man har =)

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar