måndag 26 oktober 2009

Alldeles tomt...




Nu har lugnet lagt sig över vårt hus. De stora barnen har åkt hem till sina respektive föräldrar och kvar sitter jag hemma med de 2 små. Det blir så stor skillnad. Till och med Bella reagerar över att det blir så lugnt och tomt.


Hann iaf vara ute med dom en sväng innan det var dags att åka. Bella fick inviga sitt regnställ. Hon var sååå fin i det! Det såg liiite tajt ut, men fin var hon ;-) Såg dock lite svårt ut att röra sig. Undrar jag hur det kommer att bli sen när snön är framme och man inte har något annat att välja på än att dra på sig en stor tjock overall... Då kommer det definitivt inte att vara lätt för henne att gå.


Jag blir så himlans "kär" i alla mina barn. De är så fina så det knappt går att beskriva det. Jag vet att ALLA säger samma sak men det skiter jag i! =) Kalle klippte sig förra veckan, blev korthårig enligt eget önskemål. Dessutom hade han fyllt år nyligen och fått fina kläder. En riktig HUNK!!! Maja med sitt fina hår och underbara ögon. Med nya fina kläder hon också!!! När de skulle till skolan en morgon; Kalle stylad i håret, nya coola kläder. Maja såg ut som en snygg, cool och uppstylad stooor tjej. Talade om för dom att hade jag varit i deras ålder och varit tjej/kille så hade jag frågat chans på dom!! =) Världens största leende från dom båda... Såna saker kan göra min dag!


Igår hade vi ju kalas för både Maja och Kalle. Isabella var den som hade klänning på sig. Hon såg ut som en riktig marängbakelse med 2 söta tofsar... Linus fick klä upp sig också och antog rollen som en hårdrockare =)


Tur att man inte är miljonär eller så. DÅ skulle mina dagar gå åt till att shoppa kläder till alla barnen och därefter styla dom hela dagarna =) Tror att även de skulle ledsna då!


Jahapp, nu vankas det middag! Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar