söndag 24 oktober 2010

Noll motivation

Är i det stadiet när jag inte känner för att göra så mkt. Inte deppig men inte heller glad. Svårt att beskriva, men rätt så tom är känslan. Inget kul, men det går över snart hoppas jag.

Kommer mig inte för att blogga, knappt att jag gör så mkt annat än att jobbar just nu =(

Igår var jag dock ute med min kära lillasyster och hennes familj. Vi gick ut i skogen, grillade korv och bara njöt av det fina vädret. Annat än idag då det bara regnar. Robban var och fixade med alla vinterdäck till bilarna och hämtade även ett biljardbord åt en vän. Så det var bara på med alla kläderna på de 2 små och på mig. Invigning av de nya overallerna. De var så fina i dom! Vi har ju haft snö i ett par dagar och den har inte velat försvinna. Känns så tidigt att ta på barnen overall nu i oktober. Men vad har man för val??...

Idag tog vi en promenad till syrran och lämnade saker som de hade glömt igår. En anledning till att komma ut en sväng även om det regnade. På med regnkläder och paraply för min del. Bella var lyrisk, alla HÄRLIGA vattenpölar som man kunde hoppa runt i =) Tänk om man hade kunnat göra så, vad skönt det skulle vara!

Senare idag ska vi på kalas hos en vän som fyller år. Ska bli smaskens med tårta! Var ett tag sen nu som man åt nåt gott!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Förstår precis din känsla "inte deppig, men inte glad" Precis så känner jag mig också!Försöker ändå hålla igång mitt bloggande, min egenstund på dagen där jag kan få ur mig lite iaf!

    Hoppas du får tillbaka din energi och motivation Karin!

    Miss you!!!

    KRAM

    SvaraRadera