fredag 1 oktober 2010

Match

I morgon kommer det att bli en riktigt låååång dag! Med början kl 7 för att försöka ladda upp inför äldsta sonens fotbollsmatch. Kl 8 är det samling och matchen börjar kl 9. Efter den är avklarad är det dags att åka hem, duscha en svettis, hämta upp hans kompis för att sen släppa av dom i ett köpcentrum en bit bort. Längtan har varit stor och lååång! Han har ju blivit så stor att det är dags att kunna gå och shoppa lite själv (mest enligt honom själv ).

Så sagt och gjort så bokades det in en dag med hans kompis som är lite mer van än Kalle att gå runt själv utan föräldrar. Har pratat med den andra killens mamma och det var helt ok. Så jag kommer att lämna de två och hans mamma kommer att hämta dom. Känns väldans läskigt men vet att det kommer gå bra. Oavsett så kommer man komma till den dagen då de inte längre vill gå med sin mamma eller pappa.... Trodde inte att det skulle komma sååå snart bara =)

Han fick när han fyllde år lite presentkort i olika affärer och det är ju faktiskt dags NU att köpa upp dom! Ja herregud säger jag bara! Har sett hur han har gått som på nålar ju närmre vi kommer den stora dagen. Tror han är hyfsat stolt över att få gå själv! Egentligen är det ju ingen större skillnad då han brukar gå själv när vi är i centrumet. Han har tele och vet att han ska höra av sig om det är ngt.

När jag läser vad jag skrivit så känns det som att det mesta jag skriver är för att övertyga mig själv om att allt kommer gå bra.... Kanske det kanske...

Kollat på en urkass film ikväll. Trodde jag skulle få sitta hemma och dricka vin med min sambo, titta på film tillsammans med barnen. Men det slutade med att det blev ett glas vin, ingen sambo utan en syster istället som tittade på film med barnen. Jaja. det fungerade det med! Sambon, ja han hamnade hos en gammal jobbarkompis och drack öl istället!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar