torsdag 4 november 2010

Jobba natt

Så var det dags för mig att jobba natt igen. Himlans skönt när det är sådär lagom att göra och man har trevlig personal att jobba med! Har dessutom kommit i kontakt med sånt som jag jobbade med innan jag började på min avd. Det är så skoj att få tänka tillbaka på dom uppgifterna som jag gjorde då för jag trivdes verkligen där ända tills man bytte chef.

Gillar förvisso att jobba med det jag gör nu, så mkt intressant som man dessutom lär sig av varje dag! Inte alla som kan säga det om sina jobb! =)

Börjar få mer och mer ångest över att jag inte skriver mer på bloggen än jag gör men samtidigt så känner jag att det får faktiskt vara så ett tag. Det kommer säkert att ge sig så småningom.

Om några timmar ska jag få träffa en läkare som håller i den studien som jag är anmäld till. Antar att jag ska få lite mer information än det jag har fått. Eller rättare sagt så har jag inte fått ngn information eftersom jag har gått bakvägen för att komma med i den. Än så länge så vet jag ju faktiskt inte om jag får vara med i den men förhoppningsvis så kanske jag får reda på det snart =)

Nu ska jag gå o jobba lite igen! C ya!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar