måndag 8 november 2010

Heeeej

Heeeej alla glada!!

Är på strålande humör idag även om jag egentligen inte vet varför. Jaja, bara att vara glad för det lilla!
Har idag varit ledig och det har varit sååå skönt! Är även ledig i morgon och ska träffa en nyfunnen vän =) Ska bli skoj! På onsd är det dags för jobb fast då med administration. Ska bli riktigt skoj att få sätta igång med sitt ansvarsområde! Har ju aldrig haft det förut så får se vad jag tar mig för =) Ska även gå en skyddsrond som det å fint hette förr i tiden, tillsammans med chefen.

Är även ledig på fred. Vet inte riktigt hur jag har fått till detta schemat men denna veckan är ganska soft. Trots detta ska  jag jobba helgen IGEN. Även nästa vecka också. DEN planeringen måste jag ha gjort samtidigt som jag skelade eller ngt! Jaja, bita i det sura äpplet och le =)

Hoppas att jag ska få svar i morgon om hur jag kommer med i studien. Sååå spänd och nervös! Hoppas förvisso på båda sätten då jag vet att det lätt kan bli komplikationer av operationen vilket jag INTE är särskilt sugen på... Återkommer när jag får reda på det. Hade lyckats boka in ett möte med ngn sjkukgymnast tror jag då läkaren som håller i studien ringde mig efter att ha sovit 2 timmar efter nattpass. Det knäppa är att han visste att jag hade jobbat natt. Hur som så lyckades jag boka in ett möte men vet egentligen inte om det stämmer eller riktigt vad som sas. Kan ju faktiskt har drömt =)

ONT i axeln har jag. Tror att det är en förslitningsskada =( Bär mina småttingar för mkt! =)
Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så natti natti!!




♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar: